Monday, July 11, 2011

pindah randah

pernah dengar pepatah melayu...tapi aku rasa bukan pepatah melayu...tak tau nak bagi nama apa...'kalau pindah lebih dari 7 kali nanti papa'...sebenarnya aku tak percaya pun perkara ni...tapi kalau difikir2 semula. make sense gak la...

memandangkan aku baru jek balik sebulan yang lepas so barang-barang yang ditinggalkan di stor seorang teman tak angkat lagi...lama jugak la barang2 tu berada di situ...aku cuma bertawakal jek la...org dh bagi tumpang dh cukup baik...jgn nak banyak hal..

selepas beberapa bulan, hari ni aku pie la angkat barang-barang dari rumah kawan tadi coz hari ni aku offically move in ke rumah seorang teman org indonesia dan tinggal bersama anak dia...semua cukup cuma kotak-kotak untuk simpan barang-barang banyak yang rosak. sedey...hbs kotak-kotak semua berkulat sebab basah..nak katakan sebab terkena air hujan aku tak rasa pun sebab stor tu bertutup rapat...tapi besar kemungkinan sebab cuaca sejuk then lantai dan dinding tu lembab...so terkena kt kotak...dang!!!!

so bila kaitkan balik dgn ungkapan tadi...aku tak nafikan ada benarnya...esok kena terima dgn hati yang tabah apa yang terjadi dengan isi kotak-kotak tu....

p/s: mood sedih sikit

No comments:

Post a Comment