Friday, December 10, 2010

seksanya menunggu

salam,

Post kali ni berkisar tentang perkara yang berada di luar kawalan aku sebagai manusia biasa. Apabila perkara-perkara yang di luar jangkaan ini berlaku sedikit sebanyak memberikan tekanan kepada aku yang menanggungkan dan dalam masa yang sama mengganggu kelancaran aktiviti yang telah dirancang.

Pada masa ini aku sedang menunggu 3 perkara besar dalam meneruskan perjalanan phd aku. Pertama aku sedang mengunggu kelulusan dari pihak ethics committee mengenai ethics. Kedua aku juga sedang menunggu dengan sabarnya kelulusan menjalankan kajian di Malaysia dari EPU dan yang terakhir aku juga tengah menunggu response dari sv tentang memorandum sebelum balik untuk data collection….

That’s nothing that I can do except pray to Almighty Allah because He knows what is the best for me. Oh..Allah please guides me .Allahu Akbar….

No comments:

Post a Comment